#OPTIONS=windowtype:tty OPTIONS=name:Anne #OPTIONS=role:Wizard OPTIONS=race:human OPTIONS=gender:female OPTIONS=align:neutral OPTIONS=catname:Zizzy OPTIONS=dogname:Jackey OPTIONS=horsename:Falcon OPTIONS=fruit:Avocado OPTIONS=!autopickup OPTIONS=autoquiver OPTIONS=autodig OPTIONS=color OPTIONS=extmenu OPTIONS=!mail OPTIONS=pushweapon OPTIONS=showexp OPTIONS=!showscore OPTIONS=time OPTIONS=!null #OPTIONS=menustyle:Traditional #OPTIONS=menustyle:Combination #OPTIONS=menustyle:Partial OPTIONS=menustyle:Full OPTIONS=toptenwin OPTIONS=msghistory:200 OPTIONS=hilite_pet QT_TILEHEIGHT=17 QT_TILEWIDTH=16 QT_FONTSIZE=m #QT_COMPACT=0 QT_MENUBAR=0 QT_TOOLBAR=0 SOUNDDIR=/opt/Qtopia/games/lib/nethackdir/sounds SOUND=MESG "*衰弱状態になった." "weak.wav" 100 SOUND=MESG "*衰弱してきた." "weak.wav" 100 SOUND=MESG "*弱くなってきたように感じた." "weak.wav" 100 SOUND=MESG "*至急食料が必要だ!" "weak.wav" 100 SOUND=MESG "*熊の罠*に噛みついた!" "beartrap.wav" 100 SOUND=MESG "*熊の罠につかまった!" "beartrap.wav" 100 SOUND=MESG "*足元の板が大きくきしんだ*" "squeek.wav" 60 SOUND=MESG "*遠くできしむ音を聞いた." "squeek.wav" 25 SOUND=MESG "*心は平凡な利害関係から解放された." "memories.wav" 100 SOUND=MESG "*娘はいったい誰だい?" "memories.wav" 100 SOUND=MESG "*全てを忘れてしまった." "memories.wav" 100 SOUND=MESG "*腐った匂いがした!" "frogs.wav" 100 SOUND=MESG "*運動したに違いない." "tada.wav" 100 SOUND=MESG "*慎重に行動してたに違いない." "tada.wav" 100 SOUND=MESG "*反射神経を使ったに違いない." "tada.wav" 100 SOUND=MESG "*健康的な生活をしていたに違いない." "tada.wav" 100 SOUND=MESG "*警備員が*" "kops.wav" 100 SOUND=MESG "*トポロジーの問題だ." "mock.wav" 100 SOUND=MESG "面白い..." "mock.wav" 100 SOUND=MESG "*病気で死にそうだ." "ohdear.wav" 80 SOUND=MESG "*熱があるような気がした." "ohdear.wav" 80 SOUND=MESG "*脳は食べられた!" "minderode.wav" 80 SOUND=MESG "このうつけ者め." "yendor.wav" 120 SOUND=MESG "*に祈りを捧げた." "latin_short.wav" 70 SOUND=MESG "*奇妙な満ち足りた気持ちになった." "latin.wav" 20 SOUND=MESG "*近づきがたい気持がした..." "latin.wav" 20 SOUND=MESG "*を落した!" "drop.wav" 10 SOUND=MESG "*倒した!" "destroy.wav" 30 SOUND=MESG "かわいそうな*は死んだ!" "destroy.wav" 20 SOUND=MESG "*は死んだ!" "destroy.wav" 50 SOUND=MESG "*への攻撃は大きくはずれた." "miss2.wav" 20 SOUND=MESG "猛火が*を焼いた!" "hit2.wav" 30 SOUND=MESG "猛吹雪が*を襲った!" "hit2.wav" 30 SOUND=MESG "*自分の*を自分で打ちつけた." "hit2.wav" 20 SOUND=MESG "*を力一杯打ちつけた." "hit2.wav" 20 SOUND=MESG "*自分自身を*で叩いた." "hit2.wav" 20 SOUND=MESG "*の死体で攻撃した." "hit2.wav" 20 SOUND=MESG "*攻撃は命中した." "hit2.wav" 20 SOUND=MESG "*魔法は*に命中した*" "hit2.wav" 20 SOUND=MESG "*を吐いた!" "breath.wav" 100 SOUND=MESG "*扉の鍵がはずれ,開く音を聞いた." "dooropen2.wav" 100 SOUND=MESG "*扉が開く音を聞いた." "dooropen2.wav" 100 SOUND=MESG "ガラン!" "clunk.wav" 100 SOUND=MESG "カチ!" "clunk.wav" 50 SOUND=MESG "*警備員のパトロールする音を聞いた." "coin.wav" 50 SOUND=MESG "*クォータバックが指示をする声を聞いた." "coin.wav" 50 SOUND=MESG "*誰かがお金を数えている音を聞いた." "coin.wav" 50 SOUND=MESG "*こち亀の両さんの声を聞いた!" "coin.wav" 50 SOUND=MESG "*誰かが泥棒をののしる声を聞いた." "gong.wav" 50 SOUND=MESG "*レジのチーンという音を聞いた." "gong.wav" 50 SOUND=MESG "*イトーとヨーカドー*" "gong.wav" 50 SOUND=MESG "あなたは死にました..." "death.wav" 100 SOUND=MESG "*悲しい気持*" "death.wav" 50 SOUND=MESG "*扉は閉じた." "doorclos.wav" 100 SOUND=MESG "*虹色*" "hallu.wav" 100 SOUND=MESG "*ブービートラップが仕掛けられていた*" "landmine.wav" 100 SOUND=MESG "*遠方の爆発音を聞いた*" "landmine.wav" 50 SOUND=MESG "*地雷の起爆スイッチを踏んだ!" "landmine.wav" 100 SOUND=MESG "*爆発*" "landmine.wav" 100 SOUND=MESG "レベル*にようこそ." "level_up.wav" 100 SOUND=MESG "*記憶しはじめた." "memor.wav" 100 SOUND=MESG "*魔法の学習*" "memor.wav" 100 SOUND=MESG "*いてっ!" "ouch2.wav" 100 SOUND=MESG "*落ちた..." "trapdoor.wav" 100 SOUND=MESG "*吐血した*" "vomit.wav" 100 SOUND=MESG "*笛を吹いて*" "whistle2.wav" 100 SOUND=MESG "*扉が破壊される音を聞いた." "thump.wav" 100 SOUND=MESG "*壊れて開いた*" "thump.wav" 100 SOUND=MESG "*鍵を壊し開けた*" "thump.wav" 100 SOUND=MESG "ガン!" "thump.wav" 70 SOUND=MESG "ぐぁぁぁん!" "thump.wav" 100 SOUND=MESG "*NetHackの世界へ*" "awaits.wav" 100 SOUND=MESG "*足元に奇妙な振動を感じた." "forcefld.wav" 100